Warunki zwrotu stary towaru

Adres zwrotny to Pärnu mnt 139e/13, 11317 Tallinn. Numer telefonu do zwrotu to +372 53 609 111

  • Stary towar musi zostać zwrócony najpóźniej w ciągu 14 dni od jego otrzymania.
  • Stary towar musi zostać zwrócony w opakowaniu nowego towaru, nie wolno zapisywać ani wklejać nic na opakowaniu.
  • Stary towar musi być transportowany ze wszystkimi pokrywami transportowymi, przymocowanymi do nowego produktu.

Stary towar zostanie oceniony na podstawie pięciu podstawowych zasad (poniżej one są bardziej szczegółowe według każdej grupy produktów):

  • Zwracany towar musi być taki samy jako nowy ze względu na kompletację i techniczne dane.
  • Towar musi być kompletny (wszystkie części, które mają zostać zwrócone, muszą być razem z towarem, nic nie musi być oddzielne)
  • Obudowa nie może być uszkodzona.
  • Towar nie może być mocno zardzewiały ani utleniony.
  • Na towaru nie można odczytać numeru producenta lub numeru oryginała (pieczęć jest uszkodzona, nie ma etykiety, nie ma naklejki).

Zwrot zostanie dokonany na podstawie odpowiedzi instytucji zamawiającej przed wypłaceniem odszkodowania. Aero Motors OÜ nie jest upoważniony do oceny zwróconego towaru. Odpowiedź na decyzję o odszkodowaniu może wynosić do 4 tygodni.

Przypadki, w których produkty nie są refundowane lub, w zależności od wady, refundowano do 75% kosztów:

Generatory:

  • Produkt jest silnie skorodowany / utleniony.
  • Produkt nie jest kompletny albo rozmontowany.
  • Uchwyt do mocowania jest uszkodzony.
  • Brak tylnej osłony z plastyku, regulatora napięcia lub bloku diod.
  • Brakujące lub uszkodzone koło pasowe.
  • Pompa próżniowa jest uszkodzona lub jej brakuje.
  • Okład jest gorący.
  • Produkt jest spalony lub ma widoczne uszkodzenia.
  • Generator nie działa.

Przystawki:

  • Produkt nie jest kompletny, albo rozmontowany.
  • Brakuje solenoidu lub jest uszkodzony.
  • Obudowa jest zdeformowana lub złamana.
  • Produkt jest silnie skorodowany / utleniony.
  • Wał lub wahadło jest przegrzane (niebieskawe).
  • Zęby są uszkodzone.
  • Produkt jest spalony lub ma widoczne uszkodzenia.

Zaciski hamulcowe:

  • Obudowa jest uszkodzona (ucho mocujące lub inna część obudowy jest uszkodzona / brakuje).
  • Produkt ma ślady cięcia lub pęknięcia na obudowie.
  • Dysza lub jej gwint są uszkodzone.
  • Elektryczny zacisk hamulca jest uszkodzony.
  • Produkt nie jest kompletny albo rozmontowany.
  • Nie ma przewozu, gdy nowy produkt jest z nim.
  • Obudowa / silnik elektrycznego zacisku hamulcowego jest uszkodzona / pęknięta, zatrzaski mocujące są uszkodzone.

Sprężarki klimatyzacji:

  • Brakujące lub uszkodzone koło pasowe. Sprzęgło nie jest kompletne.
  • Rdzeń nie działa, jeśli sprzęgło nie jest spalone, jeśli sprzęgło jest spalone, rdzeń nie musi się obracać.
  • Uszkodzona obudowa.
  • Brak wtyczki.
  • Produkt nie jest kompletny, albo rozmontowany.
  • Nie ma zaworu ciśnieniowego.

Pompy wspomagania do układu kierowniczego:

  • Produkt nie jest kompletny, albo rozmontowany.
  • Brakuje niektórych komponentów (np. Koła pasowego).
  • Obudowa jest uszkodzona (jakaś część obudowy jest uszkodzona / brakuje).
  • Produkt jest silnie skorodowany / utleniony.
  • Oryginalna etykieta / naklejka ze specyfikacjami fabrycznymi jest usunięta.
  • Uszkodzona pokrywa zbiornika.
  • Koło pasowe lub jego zamocowanie jest uszkodzone.

Kierownice i skrzynie:

  • Produkt nie jest kompletny, albo rozmontowany.
  • Wewnętrzne drążki kierownicze brakuje lub jest uszkodzone.
  • Produkt ma ślady cięcia lub pęknięcia na obudowie.
  • Obudowa jest uszkodzona (jakaś część obudowy jest uszkodzona / brakuje).
  • Produkt jest silnie skorodowany / utleniony.
  • Powierzchnia jest mocno skorodowana.
  • Nie można odczytać numeru producenta lub numeru oryginalnego (pieczęć jest uszkodzona, brak etykiety)
  • Nie ma rur, są posiniaczone lub złamane.
  • Zużyte lub uszkodzone nici, gniazda do montażu rur lub kluski.
  • Uszkodzona wtyczka lub zaciski do stojaku. Przewody są przerwane lub przecięte. Korpus elektroniki ma stopione lub płonące ślady.

Kolumny kierownicze:

  • Części są uszkodzone.
  • Rama montażowa jest uszkodzona lub zepsuta.
  • Dźwignia regulacji wysokości jest uszkodzona lub zepsuta.
  • Przewody są złamane, uszkodzone lub przecięte.
  • Złącze są zepsute.
  • ECU ma znaki otwarcia, brakuje silnika lub jest rozmontowany

Dysze i ich części:

  • Produkt nie jest kompletny, albo rozmontowany.
  • Po usunięciu dysza jest wygięta.
  • Obudowa złącza jest uszkodzona.
  • Brak końcówki dyszy lub jej gwint jest uszkodzony.
  • Rury przelewowe są uszkodzone.
  • Produkt jest silnie skorodowany / utleniony.
  • Obudowa jest wyraźnie zdeformowana. Produkt ma widoczne znaki otwarcia.

Pompy wysokociśnieniowe:

  • Produkt nie jest kompletny, albo rozmontowany.
  • Produkt jest silnie skorodowany / utleniony.
  • Brakuje nakrętki wirnika.
  • Przewody są złamane, uszkodzone lub przecięte.
  • Obudowa złącza jest uszkodzona.

Koła zamachowe, kosze i tarcze sprzęgła:

  • Tarcza sprzęgła nie jest kompletna (pokrywy są uszkodzone).
  • Na sprzęgłu są ślady przegrzania (niebieskawy kolor).
  • Tarcza sprzęgła jest zakrzywiona lub środkowy część jest uszkodzony.
  • Produkt jest silnie skorodowany / utleniony.
  • Płyta dociskowa jest przegrzana.